Студенти кафедри економіки та підприємництва досліджували передовий досвід антикризового управління

Криза ‒ це поштовх для розвитку, перепрофілювання та налагодження виробництва на більш високому рівні та невід’ємна частина життєвого циклу підприємства. Будь-яке підприємство може опинитися у кризовій ситуації незалежно від світового визнання та масштабів діяльності, а от подолання кризи залежить від виваженої стратегії  керівництва.

Саме тому на кафедрі економіки та підприємництва 05 квітня 2018 р. відбувся науково-методичний семінар, присвячений актуальним питанням антикризового управління. У семінарі взяли участь студенти 4 курсу груп ЕП-42 та ЕП-43 напряму підготовки “Економіка підприємства”. У доповідях, учасниками було детально висвітлено кризові ситуації та ряд стратегій, що використовувались провідними світовими компаніями для їх подолання та уникнення. Серед компаній, досвід яких було розглянуто, слід виділити такі як: Samsung, Birch benders, Pepsi, Ford, Starbucks, Nokia, Subaru та ін.

Модератором заходу виступила доцент кафедри економіки та підприємництва к.е.н., доц. Ткачук Ганна Юріївна.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *