Конкурентні переваги як запорука успіху в бізнесі

 

 

 

 

 

Практика розвитку сучасного бізнесу доводить, що без конкурентоспроможності неможливо забезпечити успіх підприємства в його боротьбі за виживання, досягнення провідних ринкових позицій та забезпечення довготривалого ефективного функціонування в динамічному конкурентному середовищі. Саме тому, навчальні плани підготовки студентів освітнього ступеня «магістр» кафедри економіки та підприємництва включають дисципліну «Конкуренція та конкурентоспроможність виробника». В рамках даної дисципліни студенти вивчають форми економічної конкуренції, методи оцінки конкурентоспроможності, закономірності формування конкурентних переваг підприємства тощо.

20 квітня 2018 року студенти груп ЕПМ-15 та ПВМ-2 представили аудиторії досліджені методи та технології формування конкурентних переваг відомих компаній світу та їх продукції: Apple, CocaCola, Visa, Cisco Systems, Starbucks. Модераторами заходу виступили викладачі дисципліни «Конкуренція та конкурентоспроможність виробника» Ткачук Г. Ю. та Бірюченко С. Ю.

Підводячи підсумки, в кінці заняття було узагальнено, що для того, щоб протистояти сильним конкурентам, підприємству необхідно постійно вивчати конкурентів, аналізувати їхню поведінку на ринку, стратегію діяльності, поліпшувати якість своєї продукції та задовольняти вимоги споживачів, тим самим підвищувати рівень конкурентоспроможності свого підприємства.

Дякуємо Блощинській Є., Головенко М., Білошицькій М., Сученінову В., Любецькій О. та Гриневич Т. за підготовлений матеріал та отриманий позитивний досвід.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *