Майстер-клас “Розвиток туризму в Україні: проблеми та перспективи”

Сучасний світ важко уявити без туризму. Ним опікуються міжнародні організації, щодо нього розробляють стратегії національні уряди, про нього пишуть ЗМІ та тривають обговорення в соцмережах. Зрештою, й кожен з нас часто зустрічається з ним у повсякденні.

Без перебільшень: туризм є не тільки частиною суспільного життя, а й фактором, що впливає на розвиток світу. Логіку цього впливу намагалися розкрити під час майстер-класу, що пройшов у рамках святкування Дня народження ФЕМ. А ще – шукали відповідь на питання: чому Україна, маючи привабливі туристсько-рекреаційні ресурси, так і не увійшла в коло країн-лідерів за розвитком туризму? Модератор заходу, доцент Романів О.Я., зупинилася на питаннях ролі Європейської цивілізації у появі та становленні такого явища, як масовий туризм. Окремо акцентували увагу на сучасних тенденціях поведінки «Homo viator» («людини подорожуючої») та тих нових можливостях для України, які продукують світові туристичні тренди. Адже стратегія розбудови туризму в нашій державі повинна, крім досягнення запланованих кількісних показників, вивести галузь на якісно новий рівень розвитку, безпеки, відповідальності.

У рамках майстер-класу учасники розглянули кейс із реальної практики діяльності бізнесу в одному з курортних гірськолижних центрів України. За допомогою моделі “Діамант”, запропонованої Майклом Портером, визначили перешкоди, які стоять як перед окремими суб’єктами туристичної діяльності, так і перед вітчизняною туристичною галуззю загалом.  Учасники дискутували на тему, яким чином варто підходити до вибору альтернативних варіантів розвитку у туристичному підприємництві. Проте у одному присутні були одностайні: гарні перспективи у туристичної галузі України є!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *