Круглий стіл на тему «Сучасні-персонал технології: виклики XXI століття»

У рамках святкування Дня народження факультету економіки та менеджменту ЖДТУ 27 лютого 2018 року студентами та співробітниками кафедри управління персоналом та економіки праці було проведено круглий стіл на тему: «Сучасні-персонал технології: виклики XXI століття».

Захід традиційно розпочали співробітники кафедри, які поінформували молодь про програму святкування річниці факультету, підкреслили важливість піднятої тематики круглого столу та побажали цікавих дискусій. Відкрив серію виступів з доповідями доцент кафедри управління персоналом та економіки праці В.О. Ткачук, який доповів про популярні HR-додатки для моніторингу думок співробітників про підприємство та політику керівництва, що забезпечують розвиток відносин між керівництвом і підлеглими з позиції партнерства, підвищують лояльність до адміністрації, закладають підґрунтя для становлення і розвитку сприятливого морально-психологічного клімату в колективі.

Івент охопив студентів академічних груп УП–20, 21, 21к, УПМ–4. До уваги відвідувачів пропонувалися 3 вельми актуальні теми зі сфери HR-менедженту, що активно застосовує новітні технологічні досягнення. Зокрема, було заслухано доповідь студенток О. Мосійчук і О. Хоменко (гр. УП–21, 21к) на тему: «Концепція «перевернутої аудиторії» – Flipped Classroom – як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності», що передбачає такий вид навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями / слухачами відбувається вдома (або на робочому місці), а час аудиторної роботи виділяється на виконання завдань, вправ, проведення лабораторних і практичних досліджень, індивідуальні консультації викладача тощо. Побудова освітнього процесу, за таким підходом, на думку доповідачів, сильно підвищує рівень активності та співробітництва в процесі навчання, робить його більш персоналізованим.

Студентки Ю. Савицька, Л. Корбут і В. Дубравська (гр. УП–21, 21к) представили доповідь на тему: «Методика розвитку персоналу Welcome-тренінг». Цей тренінг складається з кількох пов’язаних між собою занять, на яких новачки не відпрацьовують конкретні навички, а отримують ввідну інформацію, що дозволить в найкоротші терміни ознайомитися з культурою, традиціями, корпоративною етикою підприємства. Доповідачами було відзначено, що успішне проходження welcome-тренінгу практично гарантує працівникам швидке вливання в новий колектив, а також значно скорочує період їх трудової адаптації.

Д. Свідерська та С. Бриков, студенти груп УП–21, 21к, виступили з доповіддю на тему: «Змішане навчання – Blended Learning – комбінація онлайн і аудиторного навчання з викладачем». Доповідачі розкрили різні можливі комбінації елементів навчального процесу, що дозволяє гармонічно «змішувати» онлайн і очне навчання, структуроване та неструктуроване навчання, користувацький і зовнішній контент, самостійне та групове навчання. У якості висновку студентами було відзначено, що сьогодні не можна ігнорувати можливості доступу до Інтернет і використання студентами мобільних пристроїв у навчальній діяльності.

Організаторами заходу загалом було відзначено новизну представлених тем доповідей, їх яскраву ілюстрацію у вигляді презентацій. Очевидно, що студентська молодь особливо цікавиться проблемами розвитку дистанційного та електронного навчання для можливості в майбутньому поєднувати роботу і навчання на старших курсах #ждту #упіеп #круглийстіл #персонал #технології #економіка #людськіресурси #івент #житомир #фем #деньфем #деньнародження #zstu #upiep #roundtable #personnel # technology #economics #hr #hrmanagement #hrfamily #event #zhytomyr #fem #femday #birthday

Презентації доповідачів:

HR-додатки для моніторингу думок співробітників про підприємство та політику керівництва HR-моніторинг

Концепція «перевернутої аудиторії» – flipped classroom Концепція flipped classroom

Методика розвитку персоналу Welcome-тренінг Методика welcome-тренінг

Змішане навчання Змішане навчання

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *