Підсумки роботи магістрантів кафедри економіки та підприємництва: 1 семестр 2017/2018 н.р.

Яскравим підсумком роботи студентів-магістрантів кафедри економіки та підприємництва у І семестрі стало 22 грудня 2017 р., які саме у цей день представили на розсуд широкого загалу результати своїх наукових, пошукових та творчих зусиль одразу за двома напрямами: підприємницькі ідеї (start-ups) та маркетингові комунікації (реклама).

Особливості формування та реалізації start-up проектів студентами економічного напряму
Інноваційний розвиток економіки, зміна структури господарського механізму можливі за умови інтенсифікації інноваційних процесів, формування новітніх підприємницьких структур та широкомасштабного впровадження інновацій у всі сфери життя українського соціуму. Поштовхом та рушійною силою означених процесів нині є малі підприємницькі структури (start-up), що створюються з метою подолання проблем нашого буденного життя.
Тож, 22 грудня 2017 року в рамках тренінг-курсу «Start-up: створення та функціонування» проведено науково-практичний семінар кафедри економіки та підприємництва ЖДТУ. Учасниками семінару виступили магістри кафедри, які презентували свої start-up проекти.
На розгляд аудиторії були представлені бізнес-ідеї по створенню фаст-фудів і барів, преміум-ресторанів, мобільних додатків для туристів, розумної техніки та еко-косметики. Як підсумок, стартапери-початківці отримали дипломи у різних номінаціях.
Дякуємо учасникам семінару та бажаємо, щоб представлені бізнес-ідеї були втілені у життя і стали початком їх великого бізнесу. Кафедра та університет вірять у своїх студентів.

Фінальний звіт роботи «Творчої рекламної майстерні».
Напередодні новорічних свят відбувся фінальний звіт роботи «Творчої рекламної майстерні». Розроблені рекламні тексти до продуктів і підприємств студенти втілили та презентували за особистою участю у відеоролику. Різноманітність рекламних ідей, починаючи від чаю, кави, лікувальних засобів, косметики, фото, програмних додатків, завершуючи рекламою залізниці, лісогосподарських та будівельних підприємств, були представлені у рекламному продукті. Магістри спеціальностей «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» та «Економіка» показали справжню майстерність, вміння застосовувати здобуті теоретичні знання з дисципліни «Маркетинг в IT» в практичній діяльності та готовність майбутнього фахівця виконувати комплексні завдання зі створення інноваційного формату підприємницької діяльності.
Дякуємо студентам-магістрам за професійну роботу, а доценту Юшкевич О.О. за організацію даного заходу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *